Wednesday, April 27, 2005

PERKAHWINAN YANG DILARANG.......

saya masih di pejabat saya.semlm saya bermain bola sepak di padang pulapol melawan kwsp.pasukan pejabat saya menang 2-1 tapi saya kesian kepada kawan saya kerana kakinya tercedera lalu dimasukkan besi pada pagi tadi.kesia la pada awak.
hari ini saya penat kerana tidak cukup berehat setelah penat bermain bolasepak semlm.saya tidak ada perkara yang hendak diceritakan lagi tetapi saya ingin menulis tentang perkahwinan yang dilarang kerana kelak menyusahkan untuk orang mentafsirkan.
kita selalu mendengar tentang perkahwinan di antara cina dan india dan anak mereka dipanggil cindian tetapi saya punya cerita lain sedikit dari ini.anda tengoklah di bawah nanti.....

duku kahwin dgn langsat = dulang
siam kahwin dgn arab= sirap
gajus kahwin dgn petai= gatai(org penang ckp)
bayam kahwin dgn ubi= babi
panda kahwin dgn lalat= palat
kerang kahwin dgn tenggiri= keri(sorry...)
nenas kahwin dgn epal= nepal
kopi kahwin dgn teh=.......pepandai la korang menyebut
ayam kahwin dgn ikan Yu= Ayu(sorry)
timun kahwin dgn itik=..hmmmm mesti anda semua suka kan....ti..tik
koci kahwin dgn karipap=...cixxx

sekian sajalah..saya malas nak cari gabungan lagi.....
saya nak pergi menghisap rokok yg diberi percuma oleh kawan saya bernama basrol(terima kasih)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hahaha... nama aku pon temasuk skali ke... lawak la wei... ko ni tak abis2 memecahkan perot aku dan kwan2 yg lain... jahat tau!!

12:45 AM  

Post a Comment

<< Home