Monday, April 25, 2005

TENTANG ORANG.......................

sekarang saya masih berada di pejabat saya yg sungguh indah dan kekadang sejuk.saya tiada kerja hendak dilakukan kerana pasaran saham yg lengang dan sepi kerana tiada sebarang penunjuk baru maka semua pelabur mengambil langkah berhati-hati(mcm dlm suratkhabar).saya tak tahu hendak tulis apa lagi...takkan nak tulis pasal love,sex and relationship(rasanya dah ada orang tuliskan), hmmm takkan nak tulis semalam saya tidur semalaman....pun dah ada orang tulis.....ha.......saya dah dapat idea..apa kata kita tulis pasal orang..hmmmm terasa diri mcm kaum hawa pula tapi saya memang kaum adam yg tulen..anda tidak perlu risaukan itu.

dalam kehidupan seharian kita selalu berkawan..tak kisah la kawan lelaki mahupun kawan perempuan.......perihal lelaki mmg pelik..perihal perempuan kekadang menyakitkan hati.....saya ada ramai kawan lelaki tetapi kurang ramai kawan perempuan....saya ada satu, dua tiga...jap saya nak bilang kawan-kawan saya..ha saya ada sembilan orang kawan lelaki yang saya rasa agak rapat..main bola sama-sama,gelak sama-sama,kutuk sama-sama......tapi masing masing perangai mesti yang pelik pelik..kekadang saya rasa mereka semua ini macam membaca skrip untuk berlakon...
saya ada kawan.nama dia rogus(bukan nama sebenar).dia seorang yg baik hati dan juga seorang anak daripada family yang kaya.rogus suka telepon kawan kawan dia pada waktu pagi.dia selalu buat sebegitu hanya untuk bertanyakan khabar...baik la kawan saya ni...tapi dia tak suka dan tak pandai main ps2...kenapa dia mcm tu yer???
saya ada kawan.nama dia hairi.(bukan nama sebenar).dia baik hati dan dia juga seorang wakil peniaga seperti saya tapi syarikat dia bekerja kedekut....dia pandai, bijak,kacak dan juga seorang yg cool...pandai la saya puji orang..(nanti awak belanja saya makan ya)....hairi mmg suka cerita pasal hal ehwal semasa sama sperti CNN.....awak ni cute la hairi...."itu tak penting"
saya ada kawan.nama kawan saya basrol(nama sebenar dirahdiakan).badan dia tegap...dia selalu ajak saya sarapan pagi...dia pun kacak juga...dia bekerja hampir dgn tempat kerja saya...dia suka betulkan orang kalau orang itu salah ckp..dia pandai...saya nak jadi macam awaklah.....saya suka kawan saya yang ini la....wekssss
saya ada kawan.nama dia fazly....dia kerja jauh....kat alam shah....dia kacak..pandai bergaya tapi teman wanita dia bekerja hampir dgn saya...dia kekadang selalu telepon saya(kalau ada hal penting )...teman wanita dia cantik ..untung la awak...
saya ada kawan....nama dia rimau...dia duduk keramat...dia tak kacak sangat tapi dia mmg manis..sekali lihat mcm pemain bola la..hmmm saya teka rupa dia mcm rui costa......dia suka buat saya ketawa..kalau saya jadi kaum hawa mesti saya terpikat la......
saya ada kawan..nama dia zarouk....dia putih melepak tapi dia pendiam..sekarang ini dia sudah banyak berkata kata...dia selalu bakar sampah juga......tapi dia kacak juga..

sekian utk masa ini...
saya nak terlena la tapi waktu kerja saya belum tamat...apa hendak saya lakukan....dudezzzzzz

5 Comments:

Blogger silent reverie said...

fai fai...u never fail to amuse me...

merah padam tau muka i baca blog u ni sbb nak tahan gelak...

1:01 AM  
Blogger ruicosta said...

adoi...sbb ko buat aku skit perot,ko kene bayar air aku,aku tak kira

1:26 AM  
Blogger khairi said...

rogus & zarouk tu bangsa aper?? lain macam jer nama...

2:45 AM  
Blogger Fairul Nizam said...

This comment has been removed by a blog administrator.

7:43 PM  
Blogger adekmanis said...

rimau tu cumau, fazly tu naly, zarouk tu farouk. serious terel aku nih. padahal diorang bukan kenal pun aku.

8:03 PM  

Post a Comment

<< Home