Sunday, May 08, 2005

17 PERLEMBAGAAN

1. saya tak ada kucing maka saya tak pernah mencari kutu kucing di bahagian mana mana.

2. saya suka bakar rokok dgn alat nyalaan api saya.saya menghisap rokok marlboro.

3. nama panggilan saya di rumah nizam tetapi rakan2 saya memanggil fairul.hanya ahli keluarga sahaja boleh memanggil saya nizam

4.saya suka membeli baju2 untuk dipakai semasa kerja.kerja seperti saya memerlukan pakaian yang segak kerana saya seorang wakil peniaga.awak semua jangan ingat saya ini jurual.saya tak suka

5.saya suka makan nasi ayam dan nasi kandar yang berlauk kari tetapi saya tak suka kfc kari yang baru itu

6.saya sayang juga kepada adik kecil saya.saya akan membawa ke mana mana saya pergi.saya akan memakai adik kecil saya bila sudah berkahwin nanti

7.saya suka perempuan yang diam dan tidak banyak cakap serta tidak seksi seperti teman istimewa saya iaitu DIL

8.saya byk menyimpan kenangan di sekolah rendah mahupun sekolah menengah.saya dahulu belajar di aliran sosial sains sekelas dgn hairi dan basrol.

9. rumah saya tidak ada kucing .....yang ada hanya manusia sejati dan sejagat.
10.saya selesa memakai seluar pendek dan baju kemeja t saja di rumah

11.saya nak kahwin ...insyallah tapi mak saya kata ok...

12.saya kacak dan bergaya.saya suka kasut yang simple

13.saya suka kipas kerana kipas menyejukkan kita semua.baru anda tahu peranan kipas dlm ekosistem kita

14. hairi,rogus,basrol,fazly,zarouk dan rimau jejaka tampan

15.mak saya sudah pergi haji semasa saya berumur 10 tahun.....ye ye ye

16.saya suka memeluk bantal dan bantal pun suka saya memeluknya

17.fairul membawa maksud dlm bahasa arab iaitu sejenis kuda yang kuat berlari...dulu saya kuat berlari dan nizam membawa maksud pemurah dan selalu membawa rezeki.

7 Comments:

Anonymous kepala angin said...

bahasa melambangkan bangsa.. good try dude..

9:09 PM  
Blogger jennifer said...

apsal macam kai nyer 17 ja?

9:14 PM  
Blogger Fairul Nizam said...

sebab dia tiru gaya saya tanpa kebenaran...

12:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

agak2nyer encik fairul nizam ni hensem tak? rase2 macam hensem jer heheh

2:08 AM  
Blogger khairi said...

fai "adik" ko sihat?? rajin2 la minum ribena glukosa....

6:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

fairul ni saya pernah jumpa...mmg kacak dan tampan orangnya

1:24 AM  
Blogger adekmanis said...

Oh kena minta kebenaran ya? harap maaf la kerana saya tidak tahu. tetapi saya telah meletak link anda di bawah entry tersebut, dan tujuannya adalah supaya pembaca saya buleh melihat dari penulis hebat yang mana saya telah menciplaknya. Kalau itu pun membuat anda tidak puas hati maka saya tidak tahu lagi apa yang patut saya lakukan.

Harap maaf sekali lagi.

1:05 AM  

Post a Comment

<< Home