Monday, May 09, 2005

KEPERCAYAAN KARUT!

hai kawan kawan yang saya hormati sekalian.......

saya masih lagi dipejabat saya yang indah lagi permai di wisma genting ini.sekali sekala saya rasa mcm di genting tapi terlupa pula yg saya bekerja di wisma genting.tadi saya makan tengahari saya di stadium merdeka ....makan kari kepala ikan..hmmmm sedap la awak...nanti mcm nak pergi lagi la.

saya masih di pejabat saya.pejabat saya ini terlalu sejuk.pasaran saham tidak menunjukkan ransangan yang positif mahupun negatif sehingga ada berita terbaru tentang pasaran malaysia ini.saya pun tidak ada kerja hendak dilakukan.bosan la saya sekarang.

saya masih dipejabat saya lagi.pejabat saya menggunakan semua peralatan IKEA.cantik tau pejabat saya..kalau anda tidak percaya..datang la melawat saya....boleh saya bawa kamu semua makan di promet kerana di sana ada sotong goreng yg murah lagi sedap.oklah tanpa membuang masa marilah saya cerita pada kawan kawan saya tentang kepercayaan karut semasa di sekolah antaranya ialah:

1. jgn tiup sharpener nanti tumpul........mcm saya cerita tentang kawan perempuan saya di sekolah rendah ..nama dia ialah rini azreen.dia cantik tau...
2. jangan sharp kedua-dua belah pensil anda kerana nanti dikhuatiri ibubapa anda akan menemui ajal awal.
3. ketuk dagu anda selepas kawan anda mengetuk kepala anda
4.sila jemur bateri anda jika bateri anda sudah lemah.
5.jangan menangis waktu pagi nanti cepat buta
6. jangan main nyorok2 kelak nanti disorok oleh hantu siang.(wujud ke?)
7.jangan patahkan pensil kelak adik kecil kaum adam akan patah jua
8.entah...saya dah kehilangan idea

sekian sajalah....saya hendak pergi jumpa ketua saya.ada benda yang saya hendak dia tandatangan.ssssssssssssssssssssssssssss

6 Comments:

Anonymous blogger said...

i have one - jangan tidur meniarap, dan lipatkan dua2 belah kaki ke atas, nanti mak mati.

1:05 AM  
Anonymous kepalaangin said...

one more -- bila makan, pastikan duduk di satu tpt sahaja sehingga selasai, kalau tidak nanti kahwin byk. --> so sesapa nak kawin byk kali, rajin2 la berpindah randah masa makan.

1:10 AM  
Anonymous Fazly said...

Kehadapan saudara Fai yg saya nak lempangi,

Eh awak tak nak cerita ke zaman muda-mudi masa awak tengah hangat bercinta dulu-dulu?

Mesti awak ingat siapa yang selalu setia menemani awak ber'dating' di Atria, Jaya Jusco TTDI dan kawasan-kawasan sewaktu dengannya, kan?

Ok lah awak, saya pun nak menghisap rokok ni. Jaga diri baik-baik. Wassalam.

Yang Benar,
Fazly

9:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

Best regards from NY! Gkv leistung botox hyperhidrose Side effects of venlafaxine hci Organ pipe auto covers zach braff gay Cheap pharmacy bontril Century smartfit plus 22 car seat cover Video conferencing for 4 simultaneous users Car seat covers for bmw San francisco organic cooking school sea gate opener http://www.ice-hockey-equipment-4.info/Car-cover.html 40th anniversary mustang car cover Kia sedona turbo hot wheels car seat covers Top spyware adware Bentley azure tyre car cover liposuction compression garment Liquid gear coats new infiniti

12:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

best regards, nice info Lebanon driveway paving Good impotence Spain coat of arms Paris hilton sex tape stills pics Define email filter modafinil animal studies Clomid success Authentic discount gucci handbag Pamela anderson lee video free Youth baseball coaches drills

11:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

Best regards from NY! »

3:33 AM  

Post a Comment

<< Home