Wednesday, March 15, 2006

makanan kegemaran........

hai anda semua...
semoga anda semua yang membaca blog saya ini sentiasa dlm keadaan yg sihat sejahtera hendaknya.saya masih lagi berada dipejabat saya di ecmlibra securities menunggu masa yg tepat untuk berpindah ke bukit damansara. Rasanya penggabungan antara ecmlibra dan avenue ini akan membawa lembaran baru untuk pasaran modal di negara kita di utk mencapai wawasan 2020. Pasaran skrg masih berada di paras yang agak kritikal sama ada masih menunggu laporan laporan positif tentang syarikat2 berkaitan kerajaan ataupun GLCs co.

Hai anda semua,
cuaca diluar seperti memberi petunjuk hari akan hujan dengan keadaan yg longlai seperti diri saya ini yg rasa kurang mendapat tidur yg sempurna tambahan pula penghawa dingin di pejabat saya ini juga sejuk sperti di dalam kapal selam.Jam tangan saya skrg ini menunjukkan waktu tepat pukul 12.17.37 kurang seminit daripada waktu di radar komputer saya.teringat saya pada waktu tengahari iaitu masa untuk kita semua pergi makan tengahari ataupun bak kata melayu pelupa "lunch".

hai anda semua,
saya rasa kita semua mempunyai selera yg berubah....anda tunggu sebentar saya cuba untuk bertanya kawan kawan saya tentang apa dalam fikiran mereka untuk mereka menghadap mkn tengahari mereka.....beri saya waktu seminit .......................

rogus:aku tak tahu la bro...aku tak fikir lagi....(tapi saya rasa mamat ni mesti makan makanan barat punya....saya pastilah...)

hairi: aku nak dtg area2 wisma genting......aku terfikir nak makan mee goreng....(pencinta taugeh yang terhebat....sebenarnya hairi ni kalau dia pesan nasi lemak pun dia akan pesan nasi lemak takmau taugeh..entah kenapa dia benci taugeh.....nanti saya buat kajiselidik)

harlinie:dgn suara merdu.....i tak bole join korang lunch....i terfikir nak mkn pizza la..(sama mcm rogus.....tengahari suka makan makanan barat......)

basrol:aku kat cosway...turunlah...aku makan nasi dgn ikan keli(perghh...menariknya saya mendengar makanan si basrol nih.......)

rimau:aku kat pelita ni...tapi aku lunch abis pukul satu.....aku makan nasi dgn lauk ayam hitam(masak kicap) dgn sayur kobis...minum teh o suam....aku dah selalu kat sini fai..harga dia pun aku dah hafal...rm5.90 tapi kalau aku tukar selera ambik sotong rm6.50..kalau kau keluar pukul 12tgh hari aku dgt sini..mesti aku ada..(mamat nih mmg penggila mamak....tak kisah memana tapi hati dia mesti kat mamak....tanya sepatah tapi jawab lebih drpd 80patah perkataan)

hai anda semua.....
gelagat rerakan saya kekadang membuat saya tersenyum gembira dan merdu..tambahan apabila berkata dan menjawab dgn si rimau dah hairi.....pasti ader saja untuk diperkatakan......saya selama 4 tahun bekerja saya sudah tidak tahu apa untuk dihadapkan sebagai santapan saya di waktu tengahari maka dengan ini saya tidak akan makan untuk tengahari ini...selamat menjamu selera untuk kawan kawan ku......ZERASSSSSSSSSSSSSS

4 Comments:

Blogger blackpurple said...

.... elok la tu.... boleh juga berjimat... 'ubah gaya hidup' kata tok najib....hehehe...

1:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP »

4:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

best regards, nice info film editing classes

11:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

This is very interesting site... Flat panel sharp tv http://www.rechargeable-batteries-6.info Lawsuit celexa Popup blocker 1.0 camouflage pants

6:52 PM  

Post a Comment

<< Home