Monday, March 06, 2006

SAYA MUNCUL SEMULA!

hai anda semua,
saya muncul kembali!saya seperti fairul yg dulu malah untuk sekian kali saya rasa kekuatan yg ada pada jasad saya seluruhnya.Saya sekarang ini berada di wisma genting di pejabat yg sama malah mungkin di sekitar bulan jun nanti saya akan berpindah ke bukit damansara.pasaran saham seperti yang dijangkakan akan mengalami susutan kerana beberapa faktor dalaman seperti harna minyak naik sebyk 30sen dan selain itu juga ura ura yg inflasi kita juga akan meningkat dlm suku tahun yg pertama ini.

hai anda semua,
apa khabar agaknya rakan rakan diluar sana...sudah lama kiranya kita tidak seperti dulu...basrol ,zarouk,faraya,hairi,fazly,rimau dan rogus yg sentiasa ceria selalu.hmmm....kita sudah meningkat 26 tahun ye kawan kawan ku....rasa baru semlm kita meninggalkan alam persekolahan yg sungguh ceria malah satu kenangan yg manis seperti dunia ini hanya kita yg punya. terbongkar pelbagai rahsia daripada hari ke hari bagaimana kita menjalinkan kehidupan yg agak terbaik dlm usia kita pada masa itu.Arghhh..........kita lupakan yang sejarah...kita berdepan dgn suatu yg akan membawa kita belajar daripada kenangan dan sejarah kita. kita mampu melakukannya.....

hai anda semua,
SELAMAT DTANG SEMULA KE LAMAN BLOG SAYA.SAYA INGIN ANDA SEMUA UNTUK MEMBERI BEBERAPA TAJUK YANG PENTING UNTUK SAYA CORETKAN DILAMAN SAYA INI.SAYA CERIAKAN ANDA DI PEJABAT,RUMAH MALAH DIMANA SAJA ANDA BERADA!!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home